dinsdag 24 maart 2015

Swap: hartverwarmend


Vorige zondag kwam mijn lieve vriendinnetje Mandy bij ons op bezoek. Zij wilde ons nieuwe huisje komen zien. En ik had een klein vermoeden dat ze ook iets voor me mee zou nemen. :) Behalve de heerlijke ontbijtmuffins had Mandy inderdaad ook voor mij de hartverwarmend swap samengesteld en kwam ze die dus persoonlijk afgeven. (Altijd spannend, om met publiek uit te pakken). Mandy heeft flink haar best gedaan en een prachtig pakket voor me samen gesteld.



En er zat in:

  • Handgemaakte kaarsen van bijenwas.
  • Bijenknoopjes, die Mandy stiekem op de beurs kocht terwijl wij op haar stonden te wachten.
  • Zaadjes van radijs, courgette en worteltjes.
  • Een inimienie schaartje voor onderweg in de vorm van een katje.
  • Een bolletje Cascade Pacific.
  • Knisper-bolletjes voor de katjes (Frou vindt ze helemaal geweldig).
  • Iets lekkers voor Babel
  • Elastiekjes om te gebruiken als steekmarkeerders.
  • Een doosje groene thee met jasmijn, maar die staat niet op de foto, want die heb ik in het nieuwe huis laten staan.
  • Een geweldig leuk potje met snoepjes, met daarop een snoezig bijtje op een bedje van bloemetjes.

Ik ben zo ontzettend blij met deze verwennerijen. ;) Nogmaals, lieve Mandy, ontzettend bedankt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen