zaterdag 21 maart 2015

Show and Tell: Hartverwarmend swap

De afgelopen tijd heb ik hard gewerkt aan de Hartverwarmend swap op de Beesteboel groep op Ravelry. Mijn maatje was Tanja, en dat vond ik erg leuk, want ik heb Tanja al een paar keer in het echt mogen ontmoeten en het is een leuke meid. Bovendien houdt zij erg van kleur en dus kon ik heerlijk aan de slag met mooie, heldere en vrolijke kleurencombinaties. Ik omhaakte twee doosjes, waarvan ik vergeten ben om een foto te maken. En ik breide een stel vingerloze handschoentjes, in mooie regenboogkleuren.


Het patroon dat ik gebruikte heet Flecktone en is van Susan Moskwa. Het is een leuk patroon om te breien, met veel omslagen die je na een paar toeren weer gaat breien, zodat je van de leuke strepen krijgt. Het verloop van het garen was iets te lang om het overloop-effect te krijgen dat ik had gehoopt, maar toch ben ik er heel tevreden mee. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen