vrijdag 23 januari 2015

Swap: zie ginds komt de swapboot

Jaaa, nog een swap. Een Sinterklaas-swap. Hoe kan ik dan niet mee doen?

Uitpak-pret


Mijn Sinterklaas was Anneloes, die een prachtig bijenhotel voor mij in elkaar knutselde en dat vol stopte met hele fijne cadeaus. Er zat ook nog een prachtig, hartverwarmend gedicht bij, maar die vind ik nu even te persoonlijk om hier te delen.



En de inhoud:
Twee bolletjes katoen. 
Een bol Lopi, een variant die ik nog niet kende. Maar ziet er erg mooi uit, een beetje zelfgesponnen gevoel. 
Een spinwolletje in prachtige tinten blauw. Ben heel benieuwd hoe dat er gesponnen uit gaat zien. (en ja, ik heb er al even mee geknuffeld) 
Een prachtig en fleurig gehaakt sleutelhoesje. 
Iets lekkers voor de katjes en voor Babeltje. 
Een letter van marsepein (yum!) en kleine sint en piet snoepjes. 
Een bijen lintje. 
Twee zakjes met zaadjes voor bloemen. Juffertjes in het groen (lievelings! dus helemaal goed, en dan ook nog in allemaal verschillende kleuren) en sneeuwkleed



Een heerlijk pakket dus. Ik kreeg er in elk geval helemaal het wat-ben-ik-toch-verwend gevoel bij dat bij Sinterklaas hoort.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen