zaterdag 10 januari 2015

Appeltaart #16



Gelukkig 2015 iedereen!




Jaja, het is alweer 10 dagen 2015. Dat betekent ook dat 2014 alweer ten einde is (ik voel me oud). En dus ook dat mijn appeltaart-uitdaging ten einde is. En, dat is mijn doel helaas niet op tijd heb volbracht... :(



Jullie hebben wel nog de aller, aller, allerlaatste appeltaart tegoed. Of, nou ja, taart.... Het is een Lena Pita, van de recepten uit de Balkan die ik aan het begin van het jaar had gekregen. een echte taart mag je het niet noemen volgens mij, want er gaat geen suiker in, en geen boter. Maar wel appeltjes, witte wijn en walnoten. En het smaakt meer naar brood dan naar taart, maar het was best lekker. Een zesje, lekker. Omdat ik niet zo van wijnsmaak houd. 


Een doel voor 2015? Nee, die heb ik niet. Wel wat persoonlijke doelen, maar daar vast over een tijdje meer over. En ondertussen wil ik gewoon zo veel mogelijk proberen om deze blog een beetje bij te houden. Duimen dat dat lukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen