zaterdag 20 december 2014

Work in progress: wrinkle my blanket

Het is ook wel eens leuk om te laten zien waar ik mee bezig ben. Zeker als ik voor dat project ongeveer een half jaar heb uitgetrokken...
Op internet zie ik ze heel erg vaak voorbij komen, dekens in alle soorten, maten en kleuren. Al een hele tijd staat de ripple blanket op mijn verlanglijstje. Het meest bekende patroon is van Attic24. Lucy heeft zelfs webshops zo ver gekregen om 'haar' kleurenpakketten te verkopen. Ik besloot echter mijn eigen kleurenschema te kiezen en zo te gaan voor een regenboog-deken. Ik koos 20 verschillende kleuren en voegde wat bollen wit toe. Inmiddels heb ik alle kleuren één keer gehad, en schat dat ik op ongeveer een kwart ben van de deken, exclusief de rand.
It would be nice to show something I am working on. Especially as I intent to finish this in about half a year...
I have seen a lot of blankets on the internet. In all kinds of forms, types and colors. The ripple blanket is one of my favorites. The best known pattern is by Attic24. Lucy even has some webshops that carry her color-packages. I chose my own colorwars, and make a rainbow blanket. I selected 20 colors and added some skeins of white. I now have made one ripple of each volor, and I think I am at about a quarter of the blanket, the border not included. 



Dit was mijn voortgang net voor november, slechts een paar randjes gedaan.
This was my progress at the beginning of november, just a few rows finished. 


En dit was mijn voortgang aan het begin van december. Inmiddels zijn de laatste twee tinten paars ook toegevoegd en kan ik weer beginnen met roze. Maar, eerst alle kerstcadeau's af.
And this is my progress at the beginning of december. The last two purples are added now as well, so I will be starting with pink, after I finished all Christmas presents. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen