donderdag 18 december 2014

Show 'n Tell: Vudou, you do.

Lang, lang geleden. In een land hier ver vandaan woonde een prinsesje. Mijn zusje. En toen, ooit, in oktober, was zij jarig. En bij jarige prinses hoort natuurlijk ook een cadeautje. Een heel erg speciaal cadeautje, want ik haakte dit katje naar eigen inzicht, maar schreef het niet op. One of a kind dus.
Once upon a time, in a land far away there lived a princess. My sister. And then, someday, in october, it was her birthday. And a birthday girl needs a present. A very special one, because I crocheted this kitty on gut feeling, but did not write anything down. So, one f a kind. 



Mijn zusje en haar vriend waren op dat moment aan het kijken naar een stel lieve katjes dat hun leventje in Antwerpen zou komen verreiken. Inmiddels wonen Azul en Alvar al gezellig bij ze. Dus mini-Vudou hebben ze eigenlijk niet meer nodig. Gelukkig heb ik zelf het origineel nog.
At that time, my sister and her boyfriend were looking for a pair of lovely kitties that would enrich their lives. Now, some time later, Azul and Alvar are actually already living with them in Antwerp. So mini-Vudou no longer really serves his purpose. But I am lucky I still have the original for myself. 



En ja, de lens van mijn fotocamera is stuk. :(




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen