vrijdag 12 december 2014

Appeltaart no. 9

Jaja, ik leef nog. Zelfs op deze stormachtige dag waarop ik niet naar de markt kan omdat deze gewoon niet open gaat vandaag..

Ik ben vrij vandaag, en vandaag is het vrijdag. Weten jullie wel wat dat betekend? Een heerlijke avond vol foute muziek met het platenpaleis op radio 2. Daar moet bij gebakken worden.

Maar goed, toen bedacht ik me weer dat ik beloofd had om 25 appeltaarten te bakken. En dat ik volgens mij nog helemaal niet zo ver was. En toen kwam ik er achter dat ik sommige appeltaarten wel gebakken had, en dat die ook helemaal opgegeten zijn, dat er zelfs foto's zijn om dat te bewijzen, maar dat ik die nooit aan jullie heb laten zien. Nou ja! Foei Sara. Hierbij dus, appeltaart nummer 9, nog van augustus.



Wat weet ik er nog over te zeggen? Niet zo veel meer. Een lekker taartje, stevig, fris en eigenlijk een heel gewone appeltaart. Als ik het goed heb naar dit Dudok-style recept. In plaats van appelcompote pakte ik wat extra appels en verhitte die op het fornuis met een beetje suiker, zodat ik een soort eigen compote had, want die uit potje vind ik dan weer niet zo lekker.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen