vrijdag 19 december 2014

Appeltaart no. 13

Jaaaa hiermee zijn we op de helft. Dat deze appeltaart pas in november gebakken is zullen we maar eventjes buiten beschouwing laten. Dat heeft deze appeltaart helemaal niet verdient, zoveel negativiteit. Want sjongejonge, deze taart is het waard om te maken. Maar dat kan ook aan mijn voorkeur liggen voor amandelen en zoetigheid. Want er zitten niet alleen amandelen (ik gebruikte zowel gewone amandelen als amandelschaafsel) in, maar ook in amaretto gedrenkte bitterkoekjes. Hell yeah.



Het duurde even voor ik deze taart had teruggevonden, wat mij eventjes deed zweten, want wat als ik deze niet nog een keer zou kunnen maken? Gelukkig herinnerde ik me op tijd de cruciale ingrediƫnten, wat het zoeken wat makkelijker maakte. Het recept staat op Smulweb en is van beppie.

Zie je de foto? Het laatste stukje. Ik was bijna te laat met foto's maken, zo snel wassie op.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen