woensdag 29 oktober 2014

Show 'n Tell: Vudou, you do.

Oh oh oh, wat loop ik achter. Hebben jullie me gemist?
Uh-oh, I am way behind. Did you guys miss me?

Even een korte Show 'n Tell tussendoor van mijn allereerste, allerechtste yarnbomb. Op Ravelry nomineren we elkaar niet voor een emmer ijswater, niet om een kratje bier te atten en ook niet om rare lijstjes in te vullen, maar om binnen 2 weken een yarnbomb te plaatsen. Of anders, airguitar spelen op K3 (oeioei)
A quick one in between about my very first yarnbomb. At Ravelry we don't challenge eachother to throw icewater over our heads, not to drink a whole lot of beer, neither to fill in all kinds of lists. We challenge eachother to do a yarnbomb, within two weeks. Or else, play airguitar on K3 (yes, google it, I don't even want to insert a link here). 



Ik kreeg dus een nominatie. En na veel nadenken haakte ik twee halloweenige kleintjes. Een vleermuis en een spookje, beide naar eigen inzicht. Toen charterde ik Lief en zijn mannelijke werp-arm (I throw like a girl) en hing ze in een boom.
So I got nominated. And after some thinkng I crocheted two halloweeniish littlies. A bat and a ghost, both my own 'design'. Then I got Lief to throw, so they would hang from a tree (yes, I throw like a girl). 



Sorry voor de slechte foto's, ze wilden niet stil blijven hangen...
Sorry about the bad quality of pictures, they would not hang still. 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen