zondag 5 oktober 2014

Show 'n Tell: Pink Lady

Te Koop



Voor de Beesteboel verkoop voor Pink Ribbon heb ik dit popje gehaakt. Het patroon heet Feel Better Friends Doll en is van de ontwerpster Shanon Fouquet. Van de patroon pagina: "Feel Better Friends are handmade dolls stuffed with love and well wishes". Het is een ontwerp als onderdeel van een vrijwilligersactie voor zieke kinderen (www.feelbetterfriends.org) Ik vond het popje toepasselijk en ergens heel herkenbaar. In het patroon staan verschillende opties om haar persoonlijk te maken. Ik koos ervoor om haar zowel een muts als een pruik te geven, waardoor je kunt afwisselen. Ik heb geprobeerd haar kleding zo vrouwelijk mogelijk te maken, zonder te veel roze te gebruiken. 

Ze is te koop voor 10 euro, dat is inclusief eventuele verzendkosten. De gehele 10 euro gaat naar Pink Ribbon. 









1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.
    Kijk op http://vrolijkheidzelve.blogspot.nl/ voor meer informatie!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen