zondag 7 september 2014

Swap: verjaardag!

Ik zei het al: ik deed mee aan de verjaardagsswap. Dus een paar dagen voor mijn verjaardag arriveerde er een pakketje wat ik nog niet mocht open maken. Oei...

Uiteindelijk heb ik braaf gewacht en de swap uitgepakt met de familie erbij. Wel zo gezellig. Van Isolde ontving ik een leuke swap, vol met roze, met bijtjes en met speciaal voor mij meegenomen dingetjes uit Frankrijk.


Kijk eens wat een bonte verzameling. Ik ontving borduurgaren, haakkatoen, honingdrop en honingchocolade, een patroontje voor een als bij verkleed meisje, bloemetjes-tape, boterbabbelaars uit Bretagne, een notitieblokje uit het Louvre, een hele hoop bijtjes. en een prachtige zelfgemaakte sjaal. 


Let ook vooral even op dat inimini-geloomde bijtje in het midden, gemaakt door de dochter van Isolde.  :)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen