woensdag 3 september 2014

Show 'n Tell: Bloomin' buisness

Ergens begin dit jaar ging op de Beesteboelgroep een swap van start die het hele jaar zal duren: de verjaardagsswap. Mijn maatje, Iris, was op 22 juli jarig. Ik had dus gelukkig een aantal maanden om me voor te bereiden. Ik wist dat Iris graag zelfgebreide sokken draagt en dus maakte ik dit paar voor haar.
Somewhere at the beginning of this year, a swap started at the Beesteboel group that will last an entire year; birthday swap. My swapbuddy, Iris, had her birthday on the 22th of July. So, I luckily had a few months to work on her swap. I knew Iris likes handknitted socks, so I made this pair for her. 


Niet mijn maatje en een cadeau dus eventjes aan mijn arm gedaan. Het patroontje trekt nogal, dus gewoon 'los' is het patroon van de bloem niet zo goed te zien.
Not my size and a present, so I didn't want to put these on my feet. The pattern stretches a little, so it will only show the flower when stretched out. 


Iris houdt nogal van reizen naar verre oorden, dus maakte ik haar swap rondom verjaardagstradities over de hele wereld. Deze sokken waren ter ere van het gebruik om bloemen en planten te gebruiken in versieringen, als een goed teken voor groei in je leven.
Iris loves traveling to far places, so I build her swap round birthday traditions from all around the world. These socks with the flower motive were to illustrate the use of flowers and plants to symbolize growth. 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen