woensdag 16 juli 2014

Show 'n Tell: Sunset

Ik loop heel erg achter met bloggen. Geen tijd, geen zin, en soms zijn andere dingen gewoon leuker én belangrijker.
I am very behind on my blogging. No time, not in the mood and sometimes other things are more pressing and more enjoyable.

Inmiddels zijn we alweer halverwege ronde 2 van Nerd Wars tournament 11. Eind mei stelde ik een Visual Arts team voor, wat inmiddels helemaal draait en waar ik erg trots op ben. Het is een gezellig clubje dames dat erg veel handwerkt en in elk geval mij heel erg inspireert, omdat er allerhande kunstwerken langs komen waar ik nog nooit van had gehoord. GOOOOO team Art Attack!
Meanwhile we're already halfway through the second round of Nerd Wars tournament 11. At the end of May I proposed a visual arts team, which is all up and running and which makes me very proud. It's a nice bunch of ladies that does craft a lot and which inspired me very much, because they come up with art I didn't know about before. GOOOO team Art Attack!

Deze ronde Nerd Wars is er naast haken, breien, spinnen en weven nog een Nerd Wars sanctioned craft bijgekomen, namelijk verven. :) Dat maakt mij blij. Voor een challenge over reizen maakte ik een sockblank die ik verfde met een ondergaande zon, omdat ik dat nu eenmaal bij reizen en vakanties vind horen.
This round of Nerd Wars there has been introduced a new Nerd Wars sanctioned craft, besided crochet, knitting, spinning and weaving: dying. Which makes me very happy. For a challenge about traveling I made a sockblank which I dyed with a sunset, because I think sunsets are part of traveling and holidays. 


Eenmaal uitgehaald leverde dat dit resultaat op. Nu nog breien voor iets echts, dan pas kan je goed zien hoe het wordt. Ik ben heeel erg benieuwd. Maar, eerst moeten andere dingen nog af.
All ripped out, this was the result. Now all I have to do is knit it into something real, to see what the result will be. I am very curious. But. first things first, there are other things that need to be finished. 



Als link naar ons team gebruikte ik een schilderij wat we als team hadden uitgekozen om te gebruiken voor onze verfprojecten. Iedereen inspireerde zich op hetzelfde schilderij en toch kwamen er hele andere dingen uit. Leuk! Het schilderij is van Ivey Hayes en heet 'Dance of Africa'.
As a team tie-in I used a painting that we, as a team, chose to tie our dying projects to. Everyone inspired themselves on the same painting, yet we all made very different choices and had very different results. The painting is by Ivey Hayes and is called 'Dance of Africa'. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen