donderdag 1 mei 2014

Show 'n Tell: Funky punky

Vorige week maakt ik mijn Nerd Wars dissertation af. Omdat ik deze ronde in het Steampunk team speelde, koos ik voor een Steampunk trui, 9 days to departure van Jessika Lane.
Last week I finished my Nerd Wars dissertation. Because I played with the Steampunk team, I chose a very steampunk sweater, 9 days to departuke van Jessika Lane. 


Ik was erg lang opzoek naar een goede, mooie wol voor deze trui. Eigenlijk wilde ik hem namelijk maken met een bordeaux rood en een hele donkere bruin, maar dat vond ik niet, in elk geval niet voor redelijke prijzen voor zo'n hele trui. Uiteindelijk koos ik op aanraden van Wolwollewool in Maastricht voor Phildar Phil'harmony in een koper-oranje met zwart, wat eigenlijk toch ook wel een erg mooi resultaat heeft opgeleverd. Uiteindelijk bleek toch ook dat ik veel minder garen nodig had dan in het patroon stond, maar goed. Het is prima zo.
I have been searching for the right wool for a long time. I wanted to make it in a dark red with a dark brown, but I could not find that. Not for a reasonable price anyway, for the amount of yarn needed for an entire sweater. After being advised at Wolwollewool in Maastricht, eventually I decided to use Phildar Phil'harmony in a rusty-orange with black. And in the end, I am very happy with it, because the result is very beautiful. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen