dinsdag 18 maart 2014

WIP: Red Heart CAL

Aan het begin van 2014 startte een CAL op Facebook: samen een deken haken. Elke reep een andere steek en een andere kleur. Ik vond persoonlijk de deken niet heel erg mooi, hoewel dat heel erg afhangt van de kleuren die gebruikt worden. Bovendien had ik geen zin en geen geld om al dat garen te kopen. Toen zag ik opeens een andere deken CAL voorbij komen. De Checkerboard textures throw van Red Heart. Ik haalde wat bollen Baby Soft van de zeeman. Hier het resultaat tot nu toe.

#1 Cross Stitched square



#2 Granny square

#3 Back loops square



Onofficiele Cog-square die ik maakte voor Nerd Wars

Het garen wat ik gebruik is wat dunner dan aanbevolen dus ik zal vast een kleinere deken maken. Ik ga dus nog opzoek naar wat andere textures. Maar voorlopig is het nog even afwachten wat Red Heart voor ons in petto heeft. Deze woensdag komt het vijfde vierkantje uit. Ik heb er dus nog één in te halen. Maar er is genoeg tijd, want er wordt elke 2 weken een nieuwe clue gegeven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen