donderdag 27 maart 2014

Kaartenswap maart

Op de RAK-groep op Ravelry is in januari een kaartenswap gestart. 14 kaarten in 2014. De bedoeling is dus dat je elke maand je maatje een zelfgemaakte kaart stuurt en twee extra, bijvoorbeeld voor haar verjaardag, kerst, valentijn, ... Omdat er iemand was uitgevallen sprong ik in en kreeg ik dus vandaag mijn eerste kaartje van mijn maatje Ilona. En ik ben er heel erg blij mee. :)
At the RAK-group at Ravelry a card-swap started in januari. 14 cards in 2014. The idea is to send your buddy a self made card every month and two extra's for her birthday or Christmas or valentine, or ... Because someone couldn't participate anymore and I jumped in, I received my first card from Ilona today. And I am very happy with it. :)




Zelf ben ik natuurlijk ook aan de knutsel geweest. Met dit als resultaat:
Of course, I did some crafting myself too. With this result:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen