zaterdag 22 februari 2014

Matchbox swap

Deze week is het verzendweek voor de Matchbox-swap op de Beesteboel groep van Ravelry. Een hele uitdaging, waardoor ik lang heb getwijfeld of ik mee zou doen of niet. Uiteindelijk toch maar gedaan, want het leek me eigenlijk wel leuk om alles in mini te denken.
This week it's send-time for the Matchbox-swap at the Ravelry's Beesteboel group. A real challenge, that I had to think about for some time if I'd join in. Eventually I did sign up, because I thought it'd be something different to think mini.

Deze week kreeg ik mijn swapje binnen van Stefan1e. Zij maakte van het doosje een boekje met een gehaakt bijtje erop.
This week I got my swap from Stefan1e. She made the matchbox into a book with a crocheted bee on it. 




En dit zat er allemaal ingepropt.
Oorbellen.
Mini-kraaltjes
Pyramide kraaltjes
Knoopjes
Tags bij bijen erop
En een appeltaart recept. :)
And in it was:
Earrings
Mini-beads
Pyramid-beads
Buttons
Tags with bees on them

And an applepie recipe.



Ik vind m echt geweldig leuk. Super gedaan Stefanie!
I really love it. Well done Stefanie!

Mijn eigen swapje is ook verstuurd, maar ik ben vergeten om er een foto van te maken. En het zelfmaak gedeelte was niet zo de moeite waard. Dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden om die over te slaan...
My own swap has been send (and received) though I forgot to take pictures. And the self-made item isn't very special to show. So I hope you'll forgive me to now show them to you..



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen