zaterdag 4 januari 2014

Show 'n Tell: Cranky Angel

Mag het nog? Een kerstig blogje? Jawel, toch?
Can I still write a Christmassy-blog? Yes, right?




Ik maakte deze cranky angel, vooral omdat ik hem zo leuk vond. Hij stond natuurlijk al een tijdje op mijn verlanglijstje om te maken, maar dat mag natuurlijk alleen in december. Het is weer een patroon van Kim Lapsley. Van haar maakte ik eerde het scheel kijkende muisje en de bijtjes.
Inmiddels woont deze lieverd bij mijn schoonmoeder.
I made this cranky angel, mostly because I just loved him so much. The pattern was on my wishlist for a while, but of course, I can only make these things during December. It is another pattern by Kim Lapsley. I already made the oddball mouse and the bees, from her designs. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen