zondag 15 december 2013

Show 'n Tell: Vuurtoren

Sinterklaas is alweer terug naar Spanje. Gelukkig is hij ook ons huisje niet zomaar voorbij gereden. Maar ik ga niet mijn eigen kado's showen, die zijn meer om nog iets mee te maken. Wat ik wel wil laten zien is de vuurtoren die ik voor mijn moeder maakte. Zij heeft iets met vuurtorens, een kleine verzameling staat opgesteld in de WC. Deze komt er vast ook bij.
Sinterklaas has returned to Spain. Luckily he didn't drive by our house without leaving some presents. I am no about to show you what I got. Those are more to make something with. What I would like to show you, is the firehouse I made for my mother. She has a thing for firehouses, a little collection is presented in the toilet. This one will join them, I guess. 



Het patroontje is van Christel Krukkert en komt uit het boekje Ik hou van Holland & Haken.
The pattern is from Christel Krukkert and has been published in her lovely book Ik hou van Holland & Haken (I love Holland & crocheting).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen