zondag 29 december 2013

Show 'n Tell: 1940s sweater

Nerd Wars is weer ten einde. Gisteren heb ik nog hard zitten werken om mijn laatste project in te leveren: mijn dissertation. Als project had ik weer gekozen om een trui te breien. Op 5mm naalden, want het moest natuurlijk wel in 3 maanden af, samen met nog wat Sint en Kerst-kado's en items. Ik vond op internet het prachtige ontwerp van Flossy & Dossy, the quick knit 1940s style sweater.
Nerd Wars T9 is finished now. Yesterday I have been working very hard to finish my last project: my dissertation. As project I chose to knit myself another sweater. With 5mm needles, because I had to finish it in 3 months, together with some Sint and Christmas presents. I found a lovely design by Flossy & Dossy, the quick knit 1940s style sweater. 



Ik gebruikte Lana Grossa Elastico Big, wat een mooi resultaat opleverde. Het enige minpuntje: hij is wat kort. Maar, daar kan ik voorlopig wel mee leven. 
I used Lana Grossa Rlastico Big, which gave a real nice result. The only thing I don't like; it's a bit short. But can live with that, at least for a while. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen