zaterdag 21 december 2013

Show 'n Tel: Notenkraker

Ik moest natuurlijk zelf ook iets in elkaar freubelen voor de kerstkaarten swap. Yvonne vertelde dat ze met kerst de traditie heeft om altijd een uitvoering van De Notenkraker te kijken. Ze heeft zelfs een hele verzameling met allerlei DVD's van verschillende uitvoeringen in haar kast staan. Omdat ik zelf De Notenkraker ook prachtig vind, wilde ik haar graag iets geven wat daarmee te maken had. Ik vond een patroon van Crochet Today (tijdschrift) voor echte kerst-ornamentjes van de notenkraker, de prins en de ballerina. Ik maakte de notenkraker voor haar (en had nogal moeite met afstand doen).
I too had to get creative and make something for the swap. Yvonne told she had a special Christmas tradition: she'd watch a video of The Nutcracker. She even has a whole DVD collection of different versions of the ballet. I love The Nutcracker myself too, so I really wanted to give her something that had a connection to the ballet. I found a beautiful pattern from Crochet Today (a magazine) for real Christmas ornaments from the nutcracker, the prince and the ballerina. I made her the nutcracker (and had some difficulties giving it away). 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen