woensdag 18 december 2013

Kerstkaartjes swap

Op de Nederlandse RAK-groep werd een mini-swap georganiseerd. Je kreeg twee maatjes, die je een kerstkaartje moest sturen, met een klein zelfmaakseltje erbij. Ik had niet zoveel zin in een grote swap, dus schreef ik me meteen in voor deze. Deze week is de verzendweek. Ik hoop dat mijn swappies een dezer dagen mijn envelop ook open kunnen maken. Gisteren kreeg ik in elk geval al dit leuke pakketje, van Jannie (Jantje op Ravelry).
At the Dutch RAK-group there was a mini-swap being organised. You'd get two buddies, which you had to send a Christmas card with a little self-made something. I didn't feel much for a large swap, so I joined this one right away. This week it's sending-time. I hope my swap-buddies will get my envelope soon. Yesterday I got my first, made by Jannie (Jantje @ Ravelry)



Het is een hoesje wat je om je jampotje moet doen, om er een leuk kaarsje in te zetten. En een pennenhoesje met pen. En natuurlijk een schattig kaartje met een lief hartje eraan.
It is a candle cozy, which you pull over a jar and put a candle in. And a pen-cozy with a pen. And of coure a cute card with an adorable little heart. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen