donderdag 21 november 2013

Show 'n Tell: Molly the Mouse Maid

Amigurumi patterns.net organiseert een design wedstrijd met als thema amigurumi at work. De bedoeling is dus om een beestje te maken wat een beroep uitoefent. Ik begon met een muisje, maar wist nog niet precies welke carrière ik hem of haar zou geven. Lief stelde voor om een Piep Piraat te maken, maar de punch daarvan zou wegvallen als ik Piep in het Engels moest gaan indienen. Dus werd het een mouse maid.
Amigurumi patterns.net organises a design contest, with the theme amigurumi at work. The idea is to design an animal who's buisy doing something. I started with a mouse, but didn't quite know exactly what carreer I'd be giving him or her. Lief suggested to make a Piep Piraat, but the punch would get lost when I would have to translate the name into English for the submission. So I decided on a mouse maid. 


Molly is a mouse maid. She makes everything squeeky clean. When she's not at work, she loves to watch Downton Abby and nibble on some cheese. 



Vanaf maandag de 25ste kun je stemmen. Tot dan kan je alle ingeleverde beestjes hard aan het werk zien op deze pagina. En, zoals jullie zien, zijn er zoveel leuke beestjes bij dat een kans om te winnen redelijk klein is. Maar ach, het ontwerpen was op zich al erg leuk.
From monday the 25th you'll be able to vote. Until then, all sumbitted animals can be seen, working their asses off, at this page. And, as you can see, with so much lovely animals, a chance to actually win is really small. But hey, designing her has been a blast.



Het patroontje heb ik opgeschreven. Ze moet wel nog getest worden en ik zal daarna besluiten of ik nu eens ga proberen een patroontje te verkopen of dat ze lekker gratis blijft. 
I did write this pattern down. But it needs to be tested and after that I'll decide to sell the pattern, or if she stays free. 






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen