zaterdag 9 november 2013

Show 'n Tell: Janneke

Dit keer weer een echte Nerd Wars geïnspireerde Show 'n Tell. De uitdaging heette Wave your Nerd Flag high. De opdracht luidde: maak iets, gerelateerd aan een ander Nerd Wars team, waarin je je liefde laat blijken voor je aller eerste nerdigheid. Nu dacht ik in eerste instantie meteen aan Disney, met name Belle en het Beest was voor mij alles op een bepaalde leeftijd. Maar ik vond geen geschikte patroontjes. Belle had ik immers al eens gemaakt. Dus ging ik verder zoeken en denken, waardoor ik uiteindelijk besloot zelf een boekenlegger in de vorm van Janneke (Jip wil ik dan straks ook nog eens maken) te verzinnen. Ik ben er bijna de hele dag mee zoet geweest, maar ze is er en ik ben er bijzonder blij mee.
A real Nerd Wars inspired Show 'n Tell. The challenge was called: Wave your Nerd Flag high. The intention was to make something, connected to a different Nerd Wars team, which celebrates your first realisation of being a Nerd. I first thought of Disney, especially Beauty and the Beast, because that was huge with me at a certain age. But I didn't find any pattern I really liked, and I already made a Belle once. So I kept searching and thinking for something else, and came up with the idea of making a Janneke bookmark myself. I spend all day, yesterday, making this, but I am very happy with the result. 



Edit: ik heb het patroon opgeschreven aan de hand van wat ik nog wist en natellen. Het kan dus zijn dat er nog een foutje in zit. Mocht het zo zijn, laat het me dan even weten, dan pas ik het aan en/of denk met je mee. Je kunt het hier vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen