dinsdag 29 oktober 2013

Show 'n Tell: Halloween Hamster

Ik wilde oktober, wat betreft handwerken in het teken zetten van Halloween. In september sloeg ik al aan het rondkijken. Zo kwam ik op het patroon van de Halloween Hamsters van Alan Dart. Zijn patronen zijn geweldig mooi, alleen durfde ik er nog nooit een te maken. Knuffels haken kan ik ondertussen wel een beetje, maar breien is natuurlijk totaal iets anders. De hamsters trokken me over de streep.
During October I wanted to concentrate my crafting on Halloween. In september I already started searching patterns. So I came across the pattern of the Halloween Hamsters from Alan Dart. His patterns are really beautiful, only I never dared to make one before. I know how to crochet softies, but knitting is a whole different story. The Hamsters convinced me I had to try. 



Het heksje vond ik het leukste, dus wilde ik die als eerste maken. En, zoals het er naar uit ziet, als enige. Tot volgend jaar natuurlijk.
I loved the witch best, so I wanted to make her first. And, as it looks like now, she'll be the only one. 'Till next year, of course. 



Het was niet makkelijk, maar ik ben uiteindelijk wel blij met het resultaat.
It wasn't easy, but I am very happy with the end-result. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen