dinsdag 22 oktober 2013

Swap: Frankengurumi-swap deel 1

Een Halloween-swap bij Beesteboel op Ravelry. Het idee was: je haakt een amigurumi, maar stuurt de verschillende delen naar je swapmaatjes. In ruil daarvoor krijg jij van verschillende mensen weer verschillende lichaamsdelen terug.
Cool!
A Halloween-swap at Beesteboel on Ravelry. The idea: crochet an amigurumi, but send the  bodyparts to different swap-buddies. In return, you'll receive different bodyparts from your buddies.
Cool!


Ik ben dus druk bezig geweest met haken. Ik heb een geweldig leuk patroon gevonden, wat lief bedoelt was, maar er wat mij betreft toch een beetje creepy uitzag. En dat heb ik nog wat enger gemaakt. De lichaamsdelen liggen als het goed is inmiddels bij een nieuwe eigenaar. Ik kreeg vandaag een set voetjes én een staart in de brievenbus.
So I have been busy crocheting. I found a real nice pattern, which was ment to be cute, but looked real creepy to me. So I made it a bit more scary than it was. All bodyparts have reached their new destination. And I found a set of feet and a tail in my mailbox today. 


Van Tamar kreeg ik dit geweldige griezelpakketje.
Tamar got me this real creepy package. 

To be continued....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen