vrijdag 18 oktober 2013

Pink Ribbon Give Away Actie

Ik heb een Give-Away beloofd dit jaar. Maar ik wil deze eerste give-away een beetje anders doen dan misschien normaal is in de blog-wereld. Oktober is de maand van borstkanker-bewustzijn. Pink Ribbon lanceerde aan het begin van deze maand de actie 9 per dag, omdat dagelijks in Nederland alleen 9 mensen overlijden aan borstkanker. Ja, dat is veel. En dat mag niet.

Ik zou jullie daarom willen stimuleren om te geven aan Pink Ribbon en zo onderzoek te steunen, zodat we samen dit getal kunnen terugbrengen.

De regels van deze Give Away:
1: Doneer een bedrag (zoveel of zo weinig als je zelf wilt) aan Pink Ribbon.
2: Laat een berichtje achter op deze blog of op mijn facebook waarin je laat weten dat je mee wilt doen aan de Give Away. Ik zou het leuk vinden als je laat weten hoeveel je aan Pink Ribbon hebt gegeven, zodat ik aan het einde weet hoeveel we samen in totaal hebben opgehaald, maar dit hoeft niet. (Ik vertrouw jullie).
3: Voor een extra kans, wordt volger van deze blog en/of deel onderstaande foto op je eigen blog of facebook met een link naar deze site (www.decodoodle.blogspot.com. (optioneel)



What's in it for me?
Op 26 oktober, dus dat is al best snel, trek ik twee lootjes. Jullie krijgen een Pink Ribbon inspired verrassingspakketje. Ik probeer daarbij te kijken naar degene die de pakketjes krijgen. Ben je bijvoorbeeld een haker? Probeer ik het haakgerelateerd te houden.

8 opmerkingen:

  1. Heeft er nog iemand problemen met reageren? Je mag je reactie ook naar volkorenmeel bij gmail punt com sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed initiatief Sara! Gedeeld en gedoneerd. € 5,00

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb vijf eurootjes gegeven, en de link gedeeld op fb.... Mooi initiatief Sara!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed initiatief Sara! Ik heb meteen iets gedoneerd (€10,00) en natuurlijk ook gedeeld op Facebook. Hopelijk halen we met elkaar een leuk bedrag op voor Pink Ribbon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 9 euro gegeven en gedeeld op fb. Hopelijk doen er veel mensen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 9 euro gegeven en gedeeld op fb. Hopelijk doen er veel mensen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve Sara,

    Heel goed van je!!!
    Ik heb €25,- gedoneerd.
    xxx mamma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey Sara,
    geweldig leuk initiatief!
    ik doneer € 9,00. om in stijl te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen