donderdag 24 oktober 2013

Indian Summer Swap

Ik kreeg zelf natuurlijk ook een pakketje. Die kwam gisteren aan. En wat een pakket! Helemaal in Sinterklaas-stijl al, want ik had natuurlijk laten vallen dat ik groot Sint-fan ben (al voor die hele zwarte pieten heisa). En zo vol met cadeau's dat ik het idee had dat er geen einde aan zou komen.
I received a swap package myself as well. I received it yesterday. Such a beautiful swap. All in Sinterklaas-style, because I had mentioned I am a huge Sinterklaas-fan. And so full of presents, I was wondering if there would ever come an end to it. 



Dit zat er in:
Veel verschillende soorten thee
Heel veel verschillende soorten haak-katoen.
Een enorme zak kruidnoten.
Geurkaarsjes.
Zaadjes voor groenten en bloemen.
Iets lekkers én iets leuks voor de katjes.
Iets lekker voor het hondje.
Een muursticker met de tekst: Joy is not in things, it's in us.
Toerentellers
En als klapper op de vuurpijl een paar zelfgebreide sokken in een zacht lichroze.

This was in it:
Many different flavors of tea.
A whole lot different kinds of cotton yarn
.
An enormous bag of kruidnoten.
Scented candles
Seeds for vegetables and flowers.
Something yummy and something to play with for the kitties.
Something jummy for the doggy.
Rowcounters (Is that a word in English?)
And last but not least a pair of handknitted socks in a beautiful soft pink
.


Ze passen perfect

Wat is dat nou?

Ik ben er erg blij mee. Bedankt Heidi!
I am very happy with it. Thank you Heidi!


Nomnomnom

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen