woensdag 25 september 2013

Show 'n Tell: Tas

Is er iemand die zich nog herinnert dat ik ooit, lang, lang geleden was begonnen aan een tas? Ik ben het in elk geval vaak genoeg vergeten. Tot ik weer een onderdeel ergens tegen kwam. Ik heb 'm eindelijk af.
Is there someone who remembers me, once upon a time ago, starting sewing a bag? I didn't, until I found a piece of it somewhere. Now, I finally finished.


Ik gebruikte deze tutorial van U-handbag, die echt super fijn was. Duidelijke uitleg met veel foto's.
I used this tutorial by U-handbag, which was amazing. Clear instructions with a lot of pictures. 


Het enige probleem was de naaimachine en wat rekenmoeilijkheden. Er zitten nog foutjes in, maar die laat ik jullie natuurlijk niet zien. 
The only problem was the sewing-machine and some mathstruggles. There are still some mistakes, but I won't show them to you. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen