zaterdag 10 augustus 2013

Show 'n Tell: Up and up they go

Mijn nichtje bracht een paar jaar geleden een verliefd hart mee van vakantie in Tunesië. Nu gaan soms dingen snel en vrolijk. 22 mei bracht ze dus een mini-Arabier ter wereld.
My cousin brought back a heart in love from her trip to Tunesia. Sometimes things go fast and happy. So may 22nd she brought a little Arab into this world. 

Nu moet ik eerlijk zeggen: Het enige nadeel aan haken is dat ik geen kinderen heb. En het enige nadeel van geen kinderen hebben is dat ik niets voor ze kan haken (of breien). Dus een nieuwe telg in de familie vond ik een goede aanleiding om iets intens schattig en knus te maken. Na wat brainstormen kwamen Lief en ik op een geweldig patroon uit het tijdschrift Crochet World (feb 2012 nummer). En ik ging ijverig aan de gang.
Now I have to admit: the only disadvantage of crafting is I have no children. And the only disadvantage of not having children, is I can't craft for them. So a new member to our family is a welcome cause to take up my crochet hook and make something adorable and cute. After some brainstorming Lief and I came upon a great pattern from the magazine Crochet World (the feb 2012 issue) and I started crafting. 

Het haken duurde wel even. Het duurde dus ook even voordat ik het mannetje ben gaan bewonderen. Maar ik moet zeggen: ik ben blij dat ik zoveel moeite voor hem heb gedaan. :) Hij is veel te schattig.
The crocheting part took a while. So it also took a while before I went to see the little fellow. Though  have to say, I am glad I've made such an efford for him. :) He's way to adorable. 













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen