zondag 18 augustus 2013

Show 'n Tell: Awkwardly small baby booties

Nerd Wars is nog steeds bezig. En deze waren voor vorige maand. Maar ik loop nog steeds grandioos achter met dingetjes laten zien (excuse me). De opdracht was: maak iets wat je doet denken aan een lift uit een ander team. Ja, een lift ja. En dan ook nog iets wat fysiek bij de lift hoort. Ik vond het een lastige challenge. Vervelend eigenlijk ook een beetje. Maar Lief had een geniaal idee.
Grey's anatomy heeft vele, vele, vele liftscenes. Vaak grappig, vaak sexy, en meestal awkward. Omdat die lift zo'n kleine ruimte is en je dus soms dicht bij iemand komt te staan die je niet wilt zien, om welke reden dan ook. En omdat je, als je toch in zo'n ruimte staat, je verplicht voelt om iets te zeggen tegen elkaar.
Nerd Wars is still going on. And these were for last month. But I am still very much begind in showing things (excuse me). The challenge was to make something which reminds you of an elevator of antoher team. Yeah, an elevator. And then specifically something fysically of an elevator. I though this was a difficult challenge. And a bit of a buzzkill. But Lief had a genious idea.
Grey's anatomy has many many many elevator scenes. Often funny, often sexy, and often awkward. Because an elevator basically is a small space, which means you're very close to the person next you you, who you might not want to see, for whatever reason. And because you're in such a small space, you're feeling obligated to say something to eachother. 


Het concept awkwardly klein gebruikte ik door kleine schoentjes te maken. Gelukkig voor mijn pasgeboren achterneefje, precies in zijn maat.
The concept of an awkwardly small space I used to make little shoes. Lucky for my new born second cousin in his size. 



Jammer genoeg ging de jury niet akkoord met mijn concept, dus legde ik maar uit dat de vierkante "gaatjes" waar de veters door gaan me deden denken aan de floorindicator in Grey's.
Unfortunately the jury didn't fall for my concept so I told them the square "holes" that the shoe-laces go through remind me of the floorindicator in Gre's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen