zondag 7 juli 2013

Show 'n Tell: Gryffindor camera cozy

Had ik al gezegd dat ik voor ons in-between verjaardagsfeestje een camera heb gekregen? Blij mee dus. Maar die moet wel beschermd. Dus breide ik een hoesje. En omdat Nerd Wars nog steeds lopen, maakte ik m Gryffindor stijl.
Did I already mention I got a camera for our in-between birthday party? Very happy with it. But it needs some protecion, so I knit up a cozy. And because Nerd Wars is still up and running, I made it Gryffindor-styled. 


De opdracht was iets te maken wat in relatie staat tot je verjaardag. Nu ben ik in augustus jarig en heb als sterrenbeeld een leeuw, dus dat kwam mooi uit.
The challenge was to make something in relation to your birthday. My birthday is in august so I am a Leo, which came in handy. 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen