donderdag 20 juni 2013

Show 'n Tell: Love Vroem

Begin deze maand ging een nieuw toernooi van Nerd Wars van start. Na lang dubben over welk team ik zou kiezen, koos ik uiteindelijk toch voor mijn oude 'One more page' maar besloot wel om elke maand een eigen, beperkend thema te kiezen binnen mijn team. Deze maand is Harry Potter maand.

De eerste challenge die ik af maakte was de Alternatief vervoer uitdaging, waarbij je je moest laten inspireren door real-life alternatief vervoer. Mijn inspiratie kwam uit een artikel dat Lief voor mij vond over een auto die alleen reed bij voldoende re-tweets, likes en youtube views. (hier en hier).

Ik maakte vervolgens de Love Bug dishcloth.


Vervolgens linkte ik de auto die alleen loopt op liefde, aan de vliegende Ford in Harry Potter en de Geheime kamer, die niet alleen kan vliegen maar later ook Harry en Ron komt redden van gigantische spinnen die van plan zijn hen op te eten. De auto heeft kennelijk een vorm van sensitiviteit gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen