zaterdag 30 maart 2013

Show 'n Tell: Afkick knutsel middagje

Op de 28ste liep de tweede ronde van Nerd Wars af. En aangezien ik wat problemen bleek te hebben met mijn dissertation heb ik de afgelopen dagen vervelend veel en belastend veel gebreid. Zo'n enorme lap aan je breinaalden is iets nieuws voor mij. En dat blijkt ook behoorlijk belastend te zijn voor je arm, als je dat telkens omhoog moet houden en bewegen. Gisteren besloot ik dus een niet-brei-of-haak-dag in te lassen. En ik heb het overleefd.
The 28th was the last day of the second Nerd Wars round. And since I seemed to have some problems with my dissertation, I have been knitting annoyingly and painfully much. Such an enormous piece of knitting attached to your knittingneedles is new to me. And it seems to be hurtful to your arm, because you have to hold all that weight up and move it too. Yesterday I decided to have a no-knitting-and-crocheting-day. And I did survive. 

Ik heb wolgeverfd (foto's en een logje daarover volgt nog). Kaarsen gemaakt (omdat ik toch al in de keuken stond). En kaartjes geknutselt.
I've been dying wool (pics and a log will follow). Made candles (because I was in the kitchen already). And crafted some cards. 



En 's avonds na het eten, ging het eerste kaarsje aan, de voetjes omhoog en een boekje op schoot. Eigenlijk best leuk zo'n dagje.
And after diner, the first candle was lit. I put my feet up and a book in my lap. Actually, quit a nice day after all. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen