dinsdag 26 februari 2013

Show 'n Tell: Poef

Weten jullie nog dat ik maart vorig jaar een blogte over de poef die ik aan het maken was met restjes? Ik haakte en haakte. Er leek geen eind aan te komen. Helemaal niet omdat Lief, heel terecht, vond dat de poef ook echt poef formaat moest worden. Dat kleine rondje wat ik wel genoeg vond, omdat ik er genoeg van begon te krijgen, moest groter.
Do you remember my post in march last year about the pouf I was making with scraps? I was crocheting and crocheting. There didn't seem to be an end to it. Especially because Lief, who was right in this, thought it should be a real pouf and thus big. That little round I thought was enough, because I had enough of it, had to be bigger.



Toen had ik er genoeg van en legde het weg. Maar begin dit jaar kreeg ik zin in granny's, wilde ik wat wip's wegwerken en waren we zo bezig met het herindelen van onze woning dat deze kleurige poef eigenlijk niet meer kon ontbreken.
Until I really had enough and put it aside. But at the beginning of this year I felt like granny's again, I wanted to finish some wip's and since we were restyling the house this colorful pouf couldn't be missed any longer. 



Gisteren maakte ik hem af. En hij werd meteen in beslag genomen.
I finished it yesterday. And it's in use ever since. 


Ook deze poef (en de deken van gisteren) zijn op de Nerd Wars blog gezet.
This pouf (and yesterdays blanket) have been featured at the Nerd Wars blog too. 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen