zondag 2 december 2012

Een klein jubileum

 Een klein jubileum. Vandaag is het precies vijf jaar geleden dat ik Last.fm ging gebruiken. ;)
Ja, hij is een beetje flauw. Maar dankzij Last.fm heb ik echt heel veel nieuwe muziek leren ontdekken.
A small jubileum. Today it's been exactly five years since I started using last.fm. :) Yes, it's a little silly. But still, because of last.fm I've been exploring a lot of great music.

 In deze vijf jaar heb ik 35271 liedjes "gescrobbled", van 3259 artiesten. Waarvan 509 keer Jethro Tull (omdat Lief dat leuk vind), met Tegan and Sara (430) en Moby (409) op een tweede en derde plaats. Ik heb 70 liedjes aangemerkt als favoriet, waarvan ik To Be Free, van Emiliana Torrini het meest heb beluisterd. Ik luisterde het meest naar Billy Jean van Michael Jackson, namelijk 36 keer.
During these five years I've been scrobling 35271 songs, from 3259 different artists. 509 I've listened to Jethro Tull (because Lief likes it), with Tegan and Sara (430) and Moby (409) on a second and third place. I've marked 70 songs as a favorite, of which To Be Free, from Emiliana Torrni I've listened most of all. I listened most to Billy Jean by Michael Jackson, a 36 times. 

Heb jij ook een Last.fm account? Dan lijkt het me leuk om te connecten. Mijn username is STCP.
Do you also have a last.fm account? I would like to connect. My username is STCP. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen