vrijdag 7 december 2012

December verwenpakket met een twist: Home Sweet Home

Ja hoor, ik heb weer eens meegedaan met een swap. Ditmaal de December verwenpakket met een twist -swap van de Priegelaars groep. De regeltjes waren inderdaad met een twist. Want 1) je kon je eigen thema kiezen, degene die jou lootje had getrokken moest dus iets voor jou in jou thema maken. En 2) er moestenminimaal 10 pakketjes die met dat thema te maken hebben in zitten.

Woensdag, dus op Sinterklaas kwam de pakketbezorger aan de deur met mijn swapje. Die ik aan het maken ben is nog in wording en moet vandaag op de post. De pakketbezorger vroeg of we lief waren geweest. En kennelijk wel want het was een prachtswap.




Na het papier eraf te hebben gescheurd kwam een opbergdoosje tevoorschijn vol met allemaal kleine pakjes.


Ik had als thema 'Home Sweet Home' gekozen. En dat is ook wel te zien, niet? Er zat in:
- Gehaakte onderzetters in rood en wit. - Twee hartjes deco-hangers met de teksten ‘wish it, dream it, do it (wat best wel een handige spreuk is, want ik blijf na dream it normaal gesproken steken). En ‘Smile. A smile is the pretties thing you can wear.’ - Een sneeuwbal, schud ding (heeft dat een naam?) met sterretjes en daarin een foto van mij en Lief. :-) - Een thee-ei met een taartje eraan  - Een hele lieve Rudolf, die koekeloert daar net over dat rode kado-tasje. - Een fotolijstje, met een hartjesrand, daarin nog de tekst ‘What I love most about my home, is who I share it with.’ - Een geurketting  - Een rondbreinaald - En een patroon van puppy pillow pal
- Een leisteen deco-hanger met de tekst 'Home Sweet Home'
- Een Love-fotolijstje (voor een foto in de O).

Ik ben er helemaal blij mee. Via deze weg nogmaals: Wendy heel erg bedankt!!

Ook voor de beestjes erg spannend


Past wél!

2 opmerkingen:

  1. en ook via deze weg.... graag gedaan!
    Ik vond het erg leuk om jou als swapmaatje te hebben en heb me volledig kunnen laten gaan met jou thema :-)
    Veel plezier ermee! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!
    Heerlijk he...swappen!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen