zaterdag 10 november 2012

Show n Tell: Zero

De afgelopen twee weken heb ik vrij gehad. Letterlijk 'in between' jobs. Daardoor had ik een beetje het idee dat het vakantie was. En omdat de dagen steeds korter duren en het 's middags dus al donker begint te worden, had ik bijna het idee dat het kerstvakantie was. De kerstlichtjes hangen al voor het raam. En ik heb inmiddels mijn eerste versiering af. Zero, het spookhondje uit Nightmare before Christmas. Misschien een beetje vroeg, maar aangezien Zero eigenlijk uit het Halloween-land komt, vond ik het een prima idee om hem te maken ergens tussen halloween en kerst.
Last two weeks I have been free. I was quite literally 'in between' jobs. Which gave me the idea I had a vacation. And since the days grow shorter and it gets dark at noon, I almost had the idea I had a Christmas vacation. The Christmaslights are up above the window. And I made my first decoration: Zero, the ghost-dog from Nightmare before Christmas. Maybe I am a bit early, but since Zero actually is from Halloween-land, I thought it a great idea to make him somewhere between halloween and Christmas. 



Lief heeft Zero inmiddels opgehangen voor het raam. Door de warmte van de verwarming zweeft hij daar de hele dag rondjes. Tzt komen daar nog meer kerst dingetjes te hangen. Maar daar vond ik het wél nog een beetje te vroeg voor.
Lief has hung Zero before the window. Because of the heat from the heating he actually floathes all day long little rounds. In time we'll be hanging other kinds of christmas decorations. But for the time being, maybe that is a little early. 


Smile :-)


Het Patroon van Zero is hier te vinden.
The pattern for Zero can be found here.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen