maandag 26 november 2012

Musical Monday: The Baseballs

Ik was wat lijstjes aan het bekijken. De top 100 van de afgelopen jaren. En wat ik niet kende heb ik maar even opgezocht. Want ik houdt het allemaal niet zo bij, de top 40 muziek is normaal gesproken niet zo mijn muziek, hoewel er af en toe een leuke bij zit.
I've been looking at some lists lately. The Top 100 charts from the past years. And whatever I didn't know I've been looking up. I don't really keep up with pop music, mostly it's not really my style. But once in a while there is something to my liking. 



Nu stuitte ik op The Baseballs. Heerlijke muziek. Leuk dus om even te delen.
Now I 'discovered' The Baseballs. Real nice music. So something to share here once more. 



The Baseballs is een nog erg jonge groep. Ze maakten hun debuut in 2009. De band, bestaande uit Digger, Sam en Basti is afkomstig uit Duitsland. Ondanks hun jonge bestaan maken ze muziek in de stijl van rock 'n roll uit de jaren '50 en '60. Een beetje Elvis Presly dus. In deze stijl coveren ze bekende popliedjes. Op hun repertoire staat bijvoorbeeld Quit Playing Games With My Heart (Backstreet Boys), Torn (Natalie Imbruglia), Paparazzi (Lady Gaga) en Umbrella (Rihanna). Ook hun videoclips zijn erg retro, inclusief gillende meisjes.
Heel veel meer heb ik van hen niet kunnen vinden. Maar niet erg, er is inmiddels genoeg muziek om je mee te vermaken (3 CD's, 1 DVD en heel snel een echte kerst CD).
The Baseballs are still a rather young group. They made their debut in 2009. The band, consisting of Digger, Sam and Basti, is from Germany. Despite they've only been making music for a few years, they make their music in the rock 'n roll style of the '50s and '60s. A little like Elvis Presly. In this style they cover modern pop songs, like Quit Playing Games With My Heart ( Backstreet Boys), Torn (Natalie Imbruglia), Paparazzi (Lady Gaga) and Umbrella (Rihanna). Also their videoclips are in a very retro style, including lots of screaming fan girls. 


The Baseballs - Hello

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen