donderdag 30 augustus 2012

Show n Tell: Belle

Vlak voor mijn verjaardag verscheen op Facebook opeens een foto van Amigurumipatterns.net met alle Disney prinsessen, gehaakt dus. Ik was meteen helemaal enthousiast. Ze zagen er allemaal zo prachtig en herkenbaar uit. De mededeling was dat de patronen één voor één zouden verschijnen op de website. Maar ja, je moest ze natuurlijk wel kopen. Toen ik jarig was was één van de kado's van Lief: koop die patronen maar. :D Maar ik begon toch te twijfelen. Ze zagen er wel een beetje moeilijk en priegelig uit. En ik wist niet of ik deze patronen wel zou kunnen. Dus als test hebben we er maar ééntje gekocht. Die er het makkelijkst uitzag. En die ik bovendien ook het leukste vond: Belle van Belle en het Beest. Et voila:
Just before my birthday there appeared a picture on Facebook from Amigurumipatterns.net featuring all Disney princesses. Crocheted. I was exited right away. They all looked so prerry and looked like the real deal. The message was they'd put up the patterns one by one, for sale. When it was my birthday one of my presents from Lief was: order these patterns. :D But I started having doubts. It all looked a bit difficult and all was so small. So I wasn't sure I would be able to make such a pattern. So as a test we've just ordered one of these patterns. The one that looked easiest and the one I liked best: Belle from Beauty and the Beast. Et voila.


Ze was stiekem best een beetje moeilijk. En het was best een gepriegel, vooral haar armen. Die zijn dan ook een tikkeltje dikker uitgekomen dan zou moeten. Ik heb geloof ik alle delen wel eens moeten uithalen omdat iets niet helemaal naar wens ging. Maar, ach ja. Uiteindelijk is het gelukt en ik ben er heel erg blij mee. En kennelijk heb ik ondertussen toch genoeg haakinzicht om het patroon te snappen en dan uiteindelijk op gevoel toch het goede te doen. En dat is ook fijn om te ontdekken.
She actually turned out to be a bit difficult. And her arms are really small. They've turned out a bit fatter than it was supposed to be. But hey. It all worked out eventually and I am really happy with it. And by now I aparently have enough crochet experience to understand the pattern and make it work on my insight and gut feeling. And that's a nice thing to notice aswell.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen