woensdag 27 juni 2012

Sleutelhanger swap

Ja, ik weet het. Ik hád al eens meegedaan met de sleutelhanger swap. Maar net voordat we klaar waren met onze sleutelhangers kwam er een lief meisje, dat net bezig is met leren haken, de dochter van één van de Ravelry leden ook op Ravelry. En zij vroeg of ze nog mee mocht doen met de swap. Maar ja, lootjes waren al verdeelt. Sleutelhangers waren al gemaakt en bijna af. Dat ging dus eigenlijk niet. Dus stelde ik voor om met z'n tweeën nog een sleutelhanger swap te doen. Vorige week meldde ze dat ze bijna klaar was en zaterdag zat ie op de post. Vandaag lag hij in mijn brievenbus. Kijk nou toch eens wat prachtig.
Yes, I know. I already participated in the keychain swap. But just before we were all finished with our keychains, a very sweet girl, that just started to learn how to crochet, the daughter of a Ravelry member also signed into Ravelry. And she asked if she could also participate in the swap. But...everyone was already assigned to someone. Keychains were made and almost finished. So that really was not possible. So I proposed we'd do our very own swap. Last week she wrote she was almost finished and saturday she mailed it. Today it was in my mailbox. And look how beautiful:

Een hondje, omdat dat mijn lievelingsdier is

Lieve Aranka, prachtig gedaan meid. Wat kan jij haken. Ik kan het me voorstellen dat dit niet het meest gemakkelijke patroon was om te maken. Die pootjes is zoveel gepriegel, dat kan ik niet zo goed hoor. En jij hebt het prachtig gedaan. 
Dear Aranka, well done girl. You really can crochet. I can imagine this wasn't the easiest pattern to make. Those legs are so tiny, I am not good at it at all. And you did a wonderful job.

Wat een lief snuitje. 
En er zaten nog een paar zakjes bij met neusjes, oogjes, knoopjes etc. Heel erg lief. En een zelfgemaakt kaartje.
There were also a few little sacks with eyes, noses, buttons etc. Very sweet. And a selfmade card. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen