vrijdag 1 juni 2012

Show n Tell: tassenhanger swap

Voor de sleutelhanger/tassenhanger swap heb ik natuurlijk zelf ook iets gemaakt.
Ik moest wat voor Monique maken. Uit haar reacties en profiel begreep ik dat ze houdt van vrolijke kleurtjes en positiviteit. Omdat ze zelf veel haakt, besloot ik een handwerkmethode te kiezen die daarvan afwijkt, namelijk borduren. Ik borduurde een klein vlindertje en heb het daarna nog wat opgeleukt met gehaakte hartjes.
Of course I also made something for the key chain/purse hanger swap.
I had to make something for Monique. From her reactions on the forums and her profile I found out she likes bright, happy colors and positivity. Because she crochets herself, I decided to use a different technique, and embroider something. I embroidered a little butterfly and added some crocheted hearts.  



Het patroon voor het vlindertje staat hier. En het patroontje van de hartjes hier (in het Engels).
The pattern for the butterfly (Dutch website, though images speak for themselves). And the pattern for the hearts (in Englisch).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen