donderdag 31 mei 2012

Tassenlhanger swap

Op de Priegelaars-groep op Ravelry werd weer een hele leuke swap georganiseerd, namelijk een sleutelhanger of tassenhanger swap. Gewoon iets kleins dus, iets wat je zelf hebt gemaakt. En dat soort dingen vind ik het leukste. Dus ik heb me maar weer ingeschreven. Vanaf vorige week komen bij iedereen de enveloppen binnengedruppeld. Vandaag was ik één van de gelukkigen.
The Priegelaars-group on Ravelry organised a really fun swap, a keychain or pursehanger swap. Something small, something handmade. And those kind of things I like best. So I signed up again. From last week on, envelopes have been arriving at various houses. Today, I was one of the lucky ones. 


Ik kreeg mijn tassenhanger van Yolanda (Duifke). Sowieso erg mooi, en ook helemaal in mijn kleuren. Ik denk wel dat ik een nieuwe tas nodig heb, waar die mooi bij gaat. :-)
I got my purse hanger from Yolanda (Duifke). It's very pretty overall, and also very much in my colors. I do think I need a new purse, though, one that goes well with it's hanger. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen