woensdag 16 mei 2012

Show 'n Tell: Afscheid

Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste gemaakt bij Douwe Egberts. Ik heb daar bijna vijf jaar gewerkt. Ik heb daar altijd met veel plezier gewerkt, maar ik vond dat het nu tijd was om verder te gaan en me te focussen op het laatste deel van mijn studie. Maar bij een afscheid horen ook kado's. En dus maakte ik voor mijn baas deze sleutelhanger met een koffiekopje. Een Douwe Egberts koffiekopje. Het patroon is van Crochetville en heet just my cup o tea bookmark.
Last saturday I worked my last day at Douwe Egberts. I've worked there for almost five years. I've always worked with much joy, but now I felt it was time to move on, focus on the last bit of my studies. Though with a goodbye I figured there are supposed to be presents. So for my boss I made this keychain of a coffeecup. A Douwe Egberts coffee cup to be more exact. The pattern is from Crochetville, the just my cup o tea bookmark. 



En voor de twee leukste collega's waar ik al deze vijf jaar mee gewerkt heb, maakte ik een kleine egel. Gewoon omdat ze erg lief zijn. en omdat ik dacht dat ze me daaraan zouden kunnen herinneren, gezien de stekels van de egels die ook breinaalden kunnen zijn...of zoiets. Ze zijn allebei een beetje anders met een andere maat oogjes, verschillende kleurtjes en ik geloof dat ik eentje zelfs wat kleiner heb gemaakt dan de ander. Het patroon is van Nickie Engle.
And for the two most amazing co-workers I've worked with all these five years I've made a little hedgehog. Just because I though they are cute. And because I thought they'd have something to remember me by, since I those needles from a hedgehog can also be knitting needles... or something. They're both a little different, with a different seize of eyes, different colors and I think I even made one a little smaller than the other one. The pattern is by Nickie Engle


Van hun kreeg ik ook kadootjes: Een prachtig haakpakket. Helemaal geweldig natuurlijk. Kan ik meteen weer verder met iets nieuws ;-)
I also got presents from them: A beautiful crochet package. Totally awesome ofcourse. Now I can continue with something new right away. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen