dinsdag 17 april 2012

Show n tell/tuin update: Labels

Al een tijdje wil ik eens iets anders om aan te geven wat ik waar gezaaid heb. Ik gebruikte altijd van die gele plastic labels, maar die zijn zo lelijk. En bovendien zijn die zo laag dat ik er nog wel eens per ongeluk op ging staan. Op zoek dus naar iets anders. Maar wat? Mooie labels zijn wel te koop, maar erg duur. En dus plaatste ik in mijn RAK-verlanglijstje van deze maand het wensje om leuke tips te krijgen voor leuke tuinlabels.
En dat kreeg ik, van Nieslief. Het is dus niet mijn eigen iedee, iemand anders heeft het bedacht. Maar ik ben erg dankbaar voor het idee.
For a while now I wanted something different to show what I sowed and where. I used to have those yellow plastic labels, but those are so ugly. And besides, they are so low I sometimes stepped on them by accident. So, looking for something different, but what? Nice labels are for sale, but also rather expensive. And so I added to my RAK-wishlist the wish to receive some nice tips to make nice gardenlabels.
And I received a tip, from Nieslief. So this is not my own idea, someone else came up with it. But I'm really thankful for the idea. 





Wasknijpers op een stokje. En om het nog wat gezelliger te maken een klein tekeningetje erbij. Ik vind ze geweldig, ondanks mijn falende tekenkunsten. Ze zijn zo simpel maar toch effectief en stijlvol. Dat onze wasknijpers allemaal een andere kleur hebben, geeft net een beetje extra.
Clothespins on a stick. And to make them even more cute, I made a little drawing on them too. I think they're great, despite my failing abilities to draw. They are so simple, yet so effective and stylish. Our clothespins all have a different colour, but this gives them something extra.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen