dinsdag 3 april 2012

Show n tell: Omslagdoek

Eind maart is de tijd van niet één, maar twee jarige oma's. En nadat ik voor de ene oma de verassingen bijna klaar had, kon ik dus meteen voor de volgende beginnen. Oma's zijn altijd moeilijke personen om een kado voor te bedenken. Maar toen ik bezig was met mijn granny poef kreeg ik een visioen van een gegranny'de omslagdoek. En dus laste ik even een pauze in van blokjes in het rond, naar blokjes in een driehoek.
Gisteren mocht ze het openmaken en dus mag ik het nu ook hier laten zien.




End march is the time of not just one, but two grandma's that have a birthday. And after finishing one surprise for one grandma, I could start for the second grandma. I think grandmothers are particularly difficult to think of a present. But when I was working on my granny pout I got a vision of a granny-ed shawl. And so I took a break from making blocks in the round, to making blocks in a triangle.
Yesterday she got to open it, so now I can show you.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen