maandag 16 april 2012

Musical Monday: La Roux


Zo groot als de wereld is, zo divers is de muziek die op deze wereld bestaat. In Musical Monday probeer ik een stukje van mijn wereld te laten zien, door muziek. Mijn muziek. Muziek die iets bij mij teweeg brengt. As large as the world is, as diverse is the music that exists in this world. In Musical Monday I will try to show a piece of my world, with music. my Music. Music that moves me. 


Zoals ik al eerder opmerkte, Lief was vorige week jarig. Eén van zijn kado's van mij was de CD van La Roux. Hun muziek vinden we al een tijdje erg goed.
As I mentioned before, Lief's birthday was last week. One of his presents from me was the CD from La Roux. We've been liking their music for a while now. 


Source: Last.fm

La Roux is een Engels electro-pop duo dat voornamelijk geinspireerd wordt door '80 pop muziek. Beide elementen maken het de muziek waar we van houden. De hoge stem van zangeres Elly Jackson zorgt ervoor dat de muziek iets unieks en eigens heeft. Hoewel ik daardoor niet in staat ben om er te lang naar te luisteren. 
La Roux is an English electro-pop duo that finds it's main influence in '80s pop music. Both these elements make it music we love. The high pitched voice of singer Elly Jackson makes their music something unique Though I personally am not able to listen to it for too long. 



La Roux, Bulletproof. From the album: La Roux

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen