zondag 4 maart 2012

Show n tell: Pluisje

Ik vond het wel weer tijd worden om weer eens een amigurumi te haken. En aangezien oma binnen een maand jarig is en zij van katten houdt besloot ik om Pluisje te haken. Het was een erg leuk patroon om te maken, niet al te moeilijk en in sommige gedeeltes nog eens iets anders dan wat ik gewend was.
I found it was time to crochet an amigurumi once again. And since it's grandma's birthday within a month and she likes cats I deceided to crochet Pluisje. It was a fun pattern to make, not too difficult and in some parts very different than what I am used to. 




Ik ben er best tevreden met hoe ze er uit ziet, hoewel haar ene oor niet helemaal gelijk staat ten opzichte van de andere. Iets waar ik goed op probeerde te letten, maar wat kennelijk toch niet helemaal is gelukt.
I am rather satisfied with how she looks, even though her one ear isn't in line with the other. Something I was very careful to prevent, but didn't really manage to do so. 



Alles wat ik nu nog moet doen is beslissen of oma Pluisje of Moosje krijgt.
Now all I have to do is deceide if grandma will get Pluisje of Moosje



1 opmerking: