zondag 25 maart 2012

Show n Tell: kado

Belofte maakt schuld. En dus moet ik ook dit laten zien.

Vanaf oktober heb ik bij Hanneke Koene van de Boekenwurm in Maastricht stage gelopen om de projectdag voor te bereiden waar ik het vorige week over had. En aangezien ik het een super stage vond wilde ik ook iets voor Hanneke maken om haar te bedanken. Maar ja, wat?

Het werden een boekenlegger en een sleutelhanger in de vorm van een snaai.

Victorian memories bookmark, pattern by Denise's crochet paradise


A promise is a promise. And so I have to show you this.

From october on I have been doing an internship with Hanneke Koene from the Boekenwurm in Maastricht to prepare for the project I was talking about last week. And because I thought it a great internship I wanted to make something for Hanneke as a thank you. But, what?

A bookmark and a snitch-keychain.



Golden snitch, pattern by Heather Smith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen