vrijdag 10 februari 2012

Show n tell: Baby jasje

Voor het hondentruitje moest ik aan de slag voor een leuk kraamkadootje. Een vriendin was op oudjaarsdag bevallen van een zoon. Ik had het patroon David baby peacoat op Ravelry gevonden en dat zag er leuk en niet al te moeilijk uit. Dus diezelfde dag nog langs de Zeeman voor wat super soft baby.

Before the dogsweater I had to make a maternity gift. A friend had given birth to a son the morning before new year. I had found the David baby peacoat pattern on Ravelry that looked cute and not too difficult. So the same day I stopped by Zeeman for some super soft baby yarn. 





Door verschillende problemen heb ik het truitje ongeveer vier keer kunnen uithalen. Uiteindelijk kende ik het patroon zo goed dat ik hem uit mijn hoofd heb afgemaakt. Maar goed, hij kwam af.

Because of a number of difficulies I had to start over four different times. In the end I knew the pattern so well I finished it from memory. But hey: I finished. 

1 opmerking:

  1. Ach, vervelend is dat als er iets fout gaat en je steeds weer opnieuw moet breien of haken (is dit vestje gehaakt?). Het is in ieder geval wel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen